Veelgestelde vragen

Duidelijkheid en goede afspraken maken goede vrienden. Daarom geven we je met veel plezier het antwoord op al je vragen over de huur van het materiaal voor jouw feest of event.

  • Leveren jullie het gehuurde materiaal?

    De prijzen op onze website zijn afhaalprijzen, maar we kunnen het materiaal ook leveren. Vul tijdens het bestellen je postcode in en geef om de juiste prijs te kennen duidelijk aan dat je het materiaal wilt laten leveren.

  • Leveren jullie ook buiten Limburg?

    Natuurlijk. De wereld – of toch de Benelux – is onze achtertuin en daarin leveren we met veel plezier ons materiaal.

  • Komen jullie het gehuurde materiaal ophalen?

    Ja, als we het ook geleverd hebben. Ben je het materiaal zelf bij ons komen ophalen? Dan breng je het na je feest of event zelf terug.

  • Bouwen jullie het gehuurde materiaal ook op en af?

    Neen. We leveren het gehuurde materiaal tot aan je voordeur, maar onze dienstverlening omvat geen opbouw.

  • Moet ik het gehuurde materiaal afwassen?

    Neen. Om het op z’n Hollands te zeggen: je maakt alles ‘schraapschoon’. Dat betekent dat het materiaal klaar is om afgewassen te worden.

  • Hoe bestel ik het materiaal dat ik nodig heb?

    Dat kan via onze website, telefonisch of door bij ons binnen te springen.

  • Moet ik onmiddellijk betalen als ik materiaal huur?

    Ja. We vragen ook een waarborg van 30 procent van je totale factuurbedrag. 

  • Moet ik een waarborg betalen en zo ja hoeveel?

    Je betaalt 30 procent van je totale factuurbedrag als waarborg.

  • Wanneer krijg ik mijn waarborg terug?

    We storten de waarborg terug binnen de vijf werkdagen nadat je het materiaal teruggebracht hebt.

  • Wat als ik materiaal beschadig of breek?

    Dat kan altijd gebeuren. Raakt er iets stuk of ontbreekt er iets? Dan betaal je ons de mancoprijs van het artikel zoals die op onze website vermeld staat. Het schadebedrag wordt met je waarborg verrekend. Is het schadebedrag hoger dan je waarborg? Dan houden we de waarborg volledig in en krijg je een bijkomende factuur voor het restbedrag.

  • Is er een minimumaantal stuks dat ik moet huren?

    Neen. Ook als je maar enkele borden nodig hebt, ben je welkom bij ons.

  • Kan ik ook voor catering op jullie rekenen?

    Ja. Onze ervaring in de organisatie van feesten en events hebben we opgebouwd in onze andere zaak ’t Barbeknoeierke. We stillen dus ook met veel plezier de knorrende magen van je blije gasten. Mag ’t Barbeknoeierke de catering voor je feest of event doen? Dan krijg je 20 procent korting op de huurprijs van het materiaal.

  • Kan ik ook personeel bij jullie huren om mijn gasten te bedienen?

    Voor zaalpersoneel werken we samen met Horecare uit Maastricht. Zij zorgen voor bekwame mensen tegen 36 euro per uur en dat voor minstens 5 uur.

  • Ik wil materiaal huren dat niet op jullie website staat. Wat moet ik nu doen?

    Neem even contact met ons op. Dankzij ons uitgebreide netwerk is de kans heel groot dat we het materiaal dat je zoekt kunnen leveren.

  • Kan ik ook als professionele klant bij jullie terecht?

    Natuurlijk! Stuur gerust een mailtje.

Image

Klantenservice

Heb je het antwoord niet gevonden in onze FAQ’s?

Neem dan gerust contact met ons op. We beantwoorden alle vragen over o.a. ons materiaal, onze dienstverlening of onze expertise in feestverhuur met veel plezier.